به گزارش یاسوج۴۹،در نشستی با حضور سردار بارانچشمه، رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانهای کشور، سجاد بهرامی به عنوان رئیس جدید هیأت زورخانهای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
دکتر سجاد بهرامی شهردار جوان و توانمند شهر سیسخت با کسب ۱۰ رأی در مجمع انتخاباتی هیأت ورزشهای زورخانهای و کشتی پهلوانی استان کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شد.
این نشست در شهر یاسوج و با حضور سردار بارانچشمه، ریاست فدراسیون ورزشهای زورخانهای کشور و جمعی از مسئولان ورزش استان برگزار شد.
پارسائی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، در این مراسم با تأکید بر اهمیت توسعه ورزشهای اصیل ایرانی در منطقه، حضور رئیس فدراسیون را مایه دلگرمی جامعه ورزش زورخانهای دانست.
پایگاه خبری یاسوج49






