گل دوم نساجی به نفت گچساران با تعلل ۴ بازیکن

تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و نساجی قائمشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی یاسوج ۴۹ تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و نساجی قائمشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند.

در این دیدار و در دقایق ابتدایی بازی تیم فوتبال نساجی قائمشهر موفق شد توسط صادق موسوی و با یک شوت تماشایی از راه دور دروازه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را باز کند..

شاگردان رضا عنایتی در دقایق انتهایی نیمه اول با تعلل چند بازیکن تیم فوتبال نفت روی خط دروازه موفق شدند روی ضربه آرام سلطانی مهر داخل شش قدم گل دوم را وارد دروازه تیم میزبان کنند.


خبرنگار:
ترنم بهنیا

ارسال نظر

نام خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر با موفقیت ارسال شد.

نظرات

x