سایت خبری تحلیلی یاسوج ۴۹_یادداشت مخاطبین_ اگر منصف باشیم و با عدالت نه بر حسب غرض و مرض حرف بزنیم غلامرضا تاج گردون به قول عامیانه یکی از دوستان اگر ۱۰ بدی داشته باشد ۱۰ خوبی هم دارد.
اگر ۱۰ رفتار و عملکرد او موجب ایجاد مشکل برای یک استان شده ۱۰ عملکرد او هم گرهی از مشکلات استان باز کرده است.
بر همین مبنا در این گفتار قصد مقابله به مثل با پست اخیر اینستاگرامی غلامرضا تاج گردون را نداریم اما همه محتاج به یادآوری اعمال و رفتار هستیم اگر که حتی نماینده مردم با حداکثر آرا و یا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی باشیم.
اصل مطلب
آقای تاجگردون اخیراً گفته که خوشبختانه با تلاشهای انجام شده طرحهای بسیار خوب و اشتغال زایی شروع شده و آینده خوبی برای منطقه فراهم خواهد شد.
این مطلب را خطاب به هم ولایتیهای گرامی بالاخص جوانان گچساران و باشت در فضای مجازی اخیرا منتشر کرده است.
آقای تاج گردون میگوید؛ "خوشبختانه با تلاشهای انجام شده طرحهای بسیار خوب و اشتغال زایی شروع شده و آینده خوبی برای منطقه شما فراهم شده است".
تا اینجای کار باید از آقای تاجگردون به واسطه تلاشهایش جهت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به صورت ویژه تشکر و قدردانی کرد.
چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب و انقلابی و غیر انقلابی و تاجگردونی و غیر تاجگردونی و باوی و قشقایی همه باید قدردان زحمات هر نمایندهای باشند که برای مردم قدمی برمیدارد.
اما در ادامه آقای تاج گردون که به هر دلیل ید طولایی در مقابله با رقیبان دارد و رقیبان به هر دلیل حال و حوصلهای برای پاسخگویی به او ندارند چنین اشاره میکند؛ مواظب آنانی باشید که به منافع شخصی و لقمه شیرین و بزرگشان نرسیدهاند و نخواهند رسید.
جواب بسیاری از منتقدان و حتی آنهایی که در مقابل کارهای خوب شما منصفانه از کارهای اشتباه شما گلایهمندند این است که بسیاری از اطرافیان شما به لقمههای بزرگ بیش از همه میاندیشند و اگر لقمه بزرگی تاکنون از گلوی کسی پایین رفته مربوط به رقیبان شما نبوده است.
اما؛ آقای تاج گردون باید توضیح دهد کدام رقیب ایشان در شهرستانهای گچساران و باشت لقمه شیرین و بزرگ و قابل بیان برداشته است؛ برعکس چه بسیارند کسانی که در اطراف و اکناف شما لقمههای بزرگتر از دهانشان بیش از همه برداشتهاند.
بسیاری از منتقدان آقای تاج گردون منتظرند ایشان نام افرادی که تاکنون و در این بیش از یک دهه در پتروشیمیها و شرکت نفت و جاهای دیگر به کار گرفته شدهاند را اعلام کنند تا معلوم شود این افراد چه کسانی هستند و هوادار و طرفدار چه کسی بودهاند که بر سر این خان گسترده نشستهاند.
همچنین آقای تاجگردون در ادامه این نوشتار خود چنین معروض داشته که طرحهای شروع شده و آینده متعلق به شماست و بالاخص جوانان و مستضعفین و بی صدایان.
ای کاش آقای تاج گردون نام مستضعفین و بیصدایانی را که در گذشته حمایت کردهاند در رسانهها اعلام کنند تا فتح بابی برای حمایت از سایر بی صدایان و مستضعفین در آینده باشد.
و البته چنین فرمایش کردهاند "این سفره متعلق به کسانی است که حقشان باشد" و امیدواریم چنین شود که محرومین و مستضعفین و نه هواداران و طرفداران و اطرافیان متمول از این خان گسترده و پر از نعمت متنعم شوند.
البته آقای تاجگردون در این نوشتار به ایل و طایفه هم اشارهای کرده و کسانی را به باد انتقاد گرفته که به زعم ایشان "هر گاه لقمه چرب و شیرین میخواهند به یاد قوم و طایفه و ایلشان میافتند" خدا کند که آقای تاج گردون به آنچه که در مورد ایل و طایفه گفته پایبند باشد.
آقای تاج گردون در انتهای این نوشتار به خوبی و به درستی به منفعت طلبان تاخته و چنین نگاشته که این طرحها به هیچ وجه به لطف و عنایت دولتمردان متوقف نخواهد شد و اجازه نخواهیم داد با صدای منفعت طلبان یک بار دیگر توسعه این منطقه مستعد و مظلوم متوقف شود.
البته رقیبان به عبارتی آنهایی که با آقای تاج گردون رای ندادهاند و محروم و مستضعف هم هستند و جز پیران جامعه نبوده و در زمره قشر جوان میگنجند و گاه با شکم گرسنه سر بر بالین میگذارند همواره منتقد آقای تاج گردون بوده و هستند که چرا بیش از مردم عادی و مستضعف افراد منفعت طلب ایشان را احاطه کردهاند آنهایی که همه پست و مقامها و به کارگیریها و استخدامها را تنها برای خود میبینند و برای خود میخواهند.
باز هم معتقدیم بنا به گفته آن دوست؛ اگر حاج غلام تاجگردون ۱۰ اشتباه داشته باشد در مقابل ۱۰ عملکرد خوب هم دارد و ای کاش همان ۱۰ اشتباه هم به مرور به عملکرد خوب تبدیل شود.
پایگاه خبری یاسوج49






