به گزارش یاسوج۴۹، شامگاه گذشته خیابان جمهوری شهر یاسوج به عنوان یکی از اصلیترین محورهای ارتباطی و کانون فعالیتهای تجاری مرکز استان، شاهد برگزاری آیین معنوی شام غریبان بود. این مراسم با حضور خیل عظیمی از سوگواران حسینی در فضایی آکنده از حزن و ماتم برگزار شد و صحنههایی از ارادت قلبی مردم به ساحت سید و سالار شهیدان را به تصویر کشید. سوگواران با روشن کردن شمع و زمزمه نوحههای سنتی، یاد و خاطره مظلومیت خاندان اهلبیت (ع) را در تاریکی شب گرامی داشتند.
پایگاه خبری یاسوج49






