محمد بهرامی در کمیته امداد پیگیر مشکلات مددجویان + تصاویر

دیدار مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده بویراحمد و دنا، فرصتی تازه برای گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم و پیگیری مشکلات معیشتی مددجویان رقم زد.

به گزارش یاسوج ۴۹، در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق سیاست ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، صبح امروز دوشنبه ۲۶ آبان‌ماه، دیدار مردمی و ملاقات عمومی در دفتر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  

در این برنامه، علی‌اصغر قلی‌پور، مدیرکل کمیته امداد استان، با همراهی محمد بهرامی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، پذیرای گروهی از مددجویان و مراجعان بود. این دیدار در قالب برنامه «دوشنبه‌های ملاقات عمومی» برگزار شد و به بررسی میدانی درخواست‌ها و دغدغه‌های مردم از نزدیک اختصاص یافت.  

در حاشیه این دیدار، نشستی مشترک میان مدیرکل کمیته امداد استان و نماینده مجلس برگزار شد که در آن موضوعاتی همچون تقویت منابع مالی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تأمین لوازم ضروری خانوارهای نیازمند، پوشش حمایتی مناطق محروم و تعامل بیشتر میان نمایندگان مجلس با نهاد امداد در جهت رفع مشکلات جامعه مددجویی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.  

مدیرکل کمیته امداد استان در این نشست، مردمی بودن، عدالت‌محوری و گسترش خدمات اجتماعی را از اولویت‌های امداد دانست و گفت که استمرار برنامه‌های ملاقات چهره‌به‌چهره، راهی مؤثر برای شنیدن دقیق گلایه‌ها و پیشنهادهای جامعه هدف است.  

بهرامی نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز با قدردانی از خدمات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و اشتغال، از آمادگی خود برای طرح دغدغه‌های این نهاد حمایتی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: جذب نیکوکاران، مؤسسات خیریه و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باید در رأس برنامه‌های حمایتی استان قرار گیرد.  

در ادامه، بیش از ۳۷ مراجعه‌کننده با حضور در این دیدار مسائل خود را در حوزه‌های تسهیلات، اشتغال، مسکن و درمان مطرح کردند. مدیرکل کمیته امداد با بررسی موردی پرونده‌ها، دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی صادر کرد.  

این دیدارها که به صورت هفتگی تحت عنوان «دوشنبه‌های ملاقات عمومی» در حال برگزاری است، طی ماه‌های اخیر به یکی از نمادهای ارتباط بی‌واسطه و پاسخگویی در مجموعه کمیته امداد استان تبدیل شده و موجب افزایش میزان اعتماد عمومی و کاهش فاصله مردم و مسئولان شده است.  

بر اساس اعلام دفتر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اجرای این برنامه‌ها تا پایان سال به‌صورت منظم ادامه داشته و علاوه بر پاسخ‌دهی مستقیم، سازوکار بررسی ماهانه برای ارزیابی اقدام‌ها و نتایج پیگیری‌ها نیز طراحی شده است. 









خبرنگار:
امیر امیرپور

ارسال نظر

نام خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر با موفقیت ارسال شد.

نظرات

x