لیدر سابق روشنفکر تمام و کمال در اردوگاه زارعی+ عکس

لیدر سابق مهدی روشنفکر که فضای مجازی را برای او اداره می‌کرد این روزها به صورت تمام و کمال در اردوگاه زارعی مشغول به فعالیت است.

به گزارش یاسوج ۴۹ هرچند تا سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مدت زمان زیادی باقی مانده اما از هم اکنون تب و تاب انتخاباتی در برخی نقاط کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

در همین خصوص لیدر سابق مهدی روشنفکر که در فضای مجازی مرد شماره ۱ اردوگاه نماینده سابق به شمار می‌رفت این روزها با همان شور و حرارت در فضای مجازی فعالیت برای حمایت از غلام محمد زارعی را آغاز کرده است.



خبرنگار:
امیر امیرپور

ارسال نظر

نام خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر با موفقیت ارسال شد.

نظرات

  • علی IR 1404/07/09
    0
    خیلی باحال زدی این به کجاش میخوره شماره یک باشه
  • دنا IR 1404/07/09
    1
    احسنت و درود خیلی عالی شد
  • هوشیاری IR 1404/07/09
    1
    جناب بخشوده واقعا حاج زارعی انسان اخلاق مدار و توانمند بود وبنده دو دوره به ایشان رای دادم یه سوال از طرفداران نماینده فعلی دارم مگر دکتر تاج گردون در دوره حاج زارعی هشت سال نبودند چطور تعداد مدیران کل بویراحمدی اون زمان این قدر زیاد بودند.. واقعا در هر هیچ دوره‌ای بویراحمد مثل الآن نماینده فعلی آقای بهرامی این قدر ذلیل وبی پناه نبوده
  • رمضان IR 1404/07/09
    0
    آقای برادر یه آقا یه آدم کلاکرو و چاله میدون است لیدرهای شمار یک کجا بود این آقا خرجشون نداره
  • بهادران IR 1404/07/09
    1
    کا خانعلی دلش خش خان و خرش،کوت ایکشه...بخشوده ای داد بی داد تف و این جریان ندای وحدت بیا که بیشتر آدمها را کت شلوار بهشون داد
  • رجایی IR 1404/07/09
    0
    لیدری که اختیار شناسنامه اش دست خودش نیست .
  • 0917530 IR 1404/07/09
    0
    عجب بخشود چه نام هاي چرت پرتی
  • روایی IR 1404/07/09
    1
    الان واقعا از جناب بخشوده خوشم اومد کار بسیار بجا شایسته و بایسته ای را انجام داده
  • م . ع IR 1404/07/09
    2
    زارعی... ????✌️♥️
  • دانش آموز . م IR 1404/07/09
    2
    خدامیدونه حاج زارعی در طول هشت سال نماینده بودند چقدر کار عمران آبادی برای بویراحمد انجام داد ناگفته نماند مردم‌داری هم بی نظیر بود آرزو دارم یکبار دیگه نماینده بشه تا لطف و محبت ایشون را جبران کنیم
  • ر:::::بهمن پور IR 1404/07/09
    1
    سلام کاش از نزدیک حاج زارع این مرد بزرگ شایسته و بادرایت را می دیدم تا بر پیشانی اش ،بوسه می زدم... تیله شیری از بویراحمد... ممنون آقای بخشوده
  • پاتاوه IR 1404/07/09
    0
    لیدر کجا بود. روز قهر ایکنه شو صلح.
  • ریاکار IR 1404/07/09
    0
    نگران ولی حسن‌نباشید. ته دلش با روشتفکر است. عادتش به قهر کردن است. دو سه تا... بروند دنبالش میاید
  • معلم ادبیات IR 1404/07/09
    0
    همه ی گزینه های انتخابات دور آینده قابل احترامند و شایسته ولی اگر واقعا بفکر استانمان بخصوص شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون هستید فردی دلسوز و آگاه ب مسائل باشد خیلی بهتر میتواند عمل کند ،جناب حاج زارع با ۸ سال سابقه ی نماینده بودنش ؛ جای جای استان و تهران را مثل کف دست می شناسد ؛ برخاسته از ما مظلومان اما مقتدر بویراحمد واحد است درد مستمندان را بهتر درک میکنند واقعا شایسته ی نماینده بودن است ؛ اهل زد و بند نیست ؛ خداترس است ؛ شخصیت ایشان ممتاز است ان شاالله ک این انتخاب صورت بگیرد و مثل اون هشت سال عمران آبادی و توسعه و اشتغالزایی رو مجدد در بویراحمد ببینیم .
  • بابکان IR 1404/07/09
    0
    هزاران درود بر حاج زارعی نگین گرانبهای استان کهگیلویه و بویراحمد
  • . IR 1404/07/09
    0
    درود بخشوده جان ان شاءالله همیشه وقت سالم و تندرست باشید و لحظه لحظه زندگیتون پر از برکت و خوشحالی و موفقیت باشه، حضور جنابعالی در جریان یا زهرا رو هم رسم برادری رسم و منش همدلی است. سپاسگزاریم
  • ناشناس IR 1404/07/09
    0
    په بخشوده هم یه نفر
  • ناشناس IR 1404/07/09
    1
    درود بر زارعی زنده باد بخشوده و بخشوده ها
  • بویراحمددناومارگون متحد IR 1404/07/09
    0
    زارعی و روشنفکر احتمالا در انتخابات پیش رو هماهنگ باشند که در صورت تایید ۲دو نماینده تیم مشترکی دارند ودر صورت تک نماینده ای بازهم متحد عمل خواهند کرد یعنی یکی از این دو نفر با توافق دیگری کاندید وشخص کنار رفته حامی کاندید منتخب میشود
  • در انتظار ظهور IR 1404/07/09
    0
    حاج زارعی مردمدار پاک دست و توانمند به جان خودم بیشترین کارهای عمرانی عمومی با تلاش ها وپیگیری های ایشان برای روستای ما در اون زمان که نماینده بود انجام گرفت .
  • سی سخت جهانگیری IR 1404/07/09
    0
    زنده باد جناب بخشوده ????????????
  • O sky IR 1404/07/09
    0
    تا الان بویراحمد شخصیتی به مانند جناب زارعی به خود ندیده، از نیروهای انتصابی شاغل در ادارات و برخورد شایسته و کاربلد بودن آن ها. چه نیروهای توانمند و با شخصیتی بکار گرفته بودن، آموزش و پرورش چندسال پیش زمان جناب زارعی با دوره قبل و این دوره مقایسه کنید تا متوجه بشیم چه انسان شایسته ای را در مجلس از دست دادیم. از همه تیره و طوایف بکار می‌گرفت و انتصابات منحصر به طایفه و خانواده خاص نبود.
  • علی IR 1404/07/09
    1
    درود بر شما
  • داوودی علی بخش IR 1404/07/09
    1
    احسنت و درود بر جناب بخشوده
  • محمد IR 1404/07/09
    0
    درود بر امیرکبیر بویراحمد
  • بویراحمد IR 1404/07/09
    0
    حاج زارعی نماد اقتدار بویراحمد
  • فرزاد IR 1404/07/09
    1
    یا زهرا
  • مریم IR 1404/07/09
    1
    اقبال مردمی کاملا به سوی زارعی در حال افزایش است
  • حنانذ IR 1404/07/09
    0
    لیدر شماره یک کجا بود... یه بچه سرصبح تا پسین من فضای مجازی وبیکاری نشسته پیام ایفرست... از سرعقده
  • بویراحمد IR 1404/07/09
    2
    عرض ادب احترام ،.مطمن باشید حاج زارعی وحاج روشنفکر در کلیات تیرتاجی تامرادی ائتلاف میمون مبارک متحد واحد باهم دارند بی هیچ شک تردیدی چه انتخابات دونماینده باهمین روال یک نماینده باشد بی شک روشنفکر زارعی هماهنگ متحد هستند یک نکته کلیدی مهم اینکه جریان نماینده فعلی آقای بهرامی دربدوورود به کارزار انتخابات دهه نود سال نود صرفا جهت تخریب انشقاق فریب توسط تیم رقیب سابق برعلیه جریان یازهرا ورودبه کارزار داشتند جریان بهرامی ازبدو ورود همه خیانت ها تهمت ها تخریب های بی اخلاقی تاجایی که تعدادی راننده و افراد راطی برنامه دستوری مشخص برعلیه حاج زارعی ازتاکسی گرفته و بانک ها وادارات وفضای مجازی ووووووبرعلیه حاج زارعی چه تهمت ها تخریب ها بی اخلاقی ها که نداشتند الان هم مطمن باشید بهرامی تک دوره ای ایست و بعداز چهار دوره هندوانه ای سربسته بود که برای همه ضعف ناتوانی ایشان عریان شد آقای بهرامی ازبدو ورود بهانه اینکه دولت شهید رییسی همسو ایشان نیست ولی هرچند مصیبت عظما بود اما دولت پزشکیان که سرکارآمددیگه بهانه ای برای بهرامی نمانده الان بویراحمد دنا مارگون عملا نماینده کارآمد ندارد نه سیاسی هستند نه عمرانی نه کاریزما توان نفوذ ارتباط درسطح کلان دارند تاجایی که ایشون نایب رییس دوم کمسیون انرژی بود اما چنان ضعف ناتوانی بیسوادی ایشان برای کمسیوندستش روشد عملا در انتخابات هیات رییسه کمیسیون فقط یک رای که رای خودش بوداورد ،.اقای بهرامی بعداز دودهه هنوز توان سخنوری در جلسات همایش ها ندارد ایشون عملا با رسانه های سایت های که معرف همگان هستند ازکاه کوه می سازند همین جریان نهضت آسفالت طی همه ادوار نمایندگان بوده و هست از مجلس نهم تصویب وسهمیه قیر ایگان به استانها داده شده تیم بهرامی فقط با غوغا سالاری پوشالی حباب عوام فریبی بافریب افکار عملا همه کارهای عمرانی که توسط نمایندگان سابق زارعی روشنفکر مصوبه تصویب ردیف بودجه ملی شده اند داره مصادره به مطلوب می کنند غافل از اینکه مردم فهیم آگاه به وقت زمان خودش چنان با قدرت قلم رسا واسناد مدرک این زحمات نمایندگان سابق که ایشون داره مصادره می کنه روشنگری شفافیت جهت تنویر افکار عمومی دست این جریان بی اخلاق را رسوا کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد تنها نقطه قوت مرکز استان فرمانداری توانمند باسواد که نیروی حاج زارعی می باشد جناب دکتر منوچهر محمدیه
  • م . بخشوده IR 1404/07/09
    1
    خوب توهین بی احترامی به بخشوده کنید دارم براتون بخدای واحد قسم با برادرانم همین بخشوده و بخشوده ها یه جلسه بزرگ بالای دویست نفر از معتمدین نخبگان و جوانان برای حاج زارعی بگیریم که استان باخبر بشه تا شما که دارید توهین بی احترامی میکنید سکته بزنید به امید پیروزی حاج زارعی انشاءالله
x