آمار امیدوار کننده بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۷ درصد نقدینگی استان اینجاست

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد به آماری قابل توصیف شاره می‌کند که ۱۷ درصد منابع بانکی استان مربوط به این بانک قرض الحسنه است.

به گزارش یاسوج ۴۹ مهدی رئیسی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌گوید: در سه‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۴، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی قابل توجه و شایسته تقدیر داشت؛ به‌طوری‌که موفق شد بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال را‌ با نرخ کارمزد صفر تا ۴ درصد به متقاضیان پرداخت کند.

*گام‌های مؤثر در مسیر بانکداری اسلامی و خدمت‌رسانی اجتماعی*

مهدی رئیسی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد، با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ضمن تأکید بر مأموریت این بانک در تحقق بانکداری ناب اسلامی، اظهار داشت: این بانک با برخورداری از ۱۱ شعبه و باجه فعال در سراسر استان، کادری متخصص و با انگیزه، و ارائه سبدی متنوع از خدمات مالی و تسهیلاتی، همواره کوشیده است تا فرهنگ قرض‌الحسنه را در جامعه نهادینه کند، و خدمات شایسته ای به جامعه ارائه نماید.

وی با اشاره به رشد چشمگیر منابع بانک که تا پایان خردادماه ۱۴۰۴ به رقم قابل‌توجه 60 هزار میلیارد ریال رسیده است، افزود: این بانک توانسته ۱۷ درصد نقدینگی استان را به خود اختصاص دهد و نقشی کلیدی در گردش اقتصادی منطقه ایفا کند.

*تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری*

یکی از محورهای جدی بانک در سال جاری، پرداخت تسهیلات هدفمند در قالب طرح‌های حمایتی نظیر وام ازدواج، اشتغال و فرزندآوری بوده است. بنا بر اعلام مدیر استان، طی سه‌ماهه نخست سال، مجموعاً ۸۱۰ فقره وام تکلیفی در این حوزه‌ها با رقمی بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال به مشمولین اعطا شده است؛ اقدامی که در تقویت بنیان خانواده و ارتقاء شاخص‌های جمعیتی استان نقش بسزایی دارد.

*مسئولیت اجتماعی در کنار خدمات بانکی*

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نه‌تنها در حوزه خدمات مالی پیشتاز بوده، بلکه در ایفای نقش اجتماعی نیز عملکردی چشمگیر داشته است. از جمله اقدامات خیرخواهانه این بانک در استان می‌توان به تأمین و توزیع حدود 70 تانکر ذخیره آب برای مناطق محروم، و تهیه بسته‌های بهداشتی و یخچال ویژه معلولین در مراکز تحت حمایت سازمان بهزیستی  اشاره کرد.

*بانکداری نوین، گامی در جهت تسهیل خدمات*

رئیسی در ادامه به نقش محوری بانک در گسترش بانکداری دیجیتال اشاره کرد و گفت: با بهره‌گیری از بسترهایی مانند همراه‌ بانک، کیو بانک و اینترنت‌ بانک، مشتریان می‌توانند به‌ صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب، دریافت تسهیلات، انتقال وجه و مدیریت مالی کنند. همچنین، طرح‌هایی نظیر «ارکیده»، «نورا»، «مهریار» و «اعتبار در حساب جاری» با کارمزدهای صفر تا ۴ درصد، چشم‌انداز روشن‌تری را در حوزه تسهیلات برای مردم ترسیم کرده است.


خبرنگار:
ترنم بهنیا

ارسال نظر

نام خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر با موفقیت ارسال شد.

نظرات

x