مدیرعامل بیمه ایران یا رئیس جمهور!/بنر باران یاسوج چرا و به چه دلیل؟

نصب بنر به صورت گسترده در شهر یاسوج به مناسبت حضور مدیرعامل بیمه ایران چنین شائبه‌ای را در ذهن ایجاد می‌کرد که رئیس جمهور می‌خواهد به شهر یاسوج بیاید یا مدیرعامل یک شرکت بیمه.

به گزارش یاسوج ۴۹، یادداشت ـ سید حسین رازیان، در جریان سفر و مراسم معارفه و تودیع مدیر جدید بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد، شاهد حجم قابل توجهی بنرهای خیر مقدم و تبلیغات در سه شهرستان محروم چرام، دهدشت و یاسوج بودیم. این اقدام به رغم نیت خیر، از سوی برخی کارشناسان و مردم بی‌اثر و در برخی موارد ممکن است به هزینه‌ای بی‌فایده تبدیل شود.  

شخصاً معتقدم این هم‌اینک‌سازی بسیار زیاد، در کشوری با زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی ضعیف، بهتر است صرفه‌جویی شده و هزینه‌ها در نحوه‌ای مؤثرتر صرف شود. محمود جبار نژاد، مدیر بیمه ایران، اگر به فکر واقعی توسعه و رفاه استان باشد، می‌تواند بخش قابل توجهی از درآمدهای مازاد بیمه را در پروژه‌های رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش معضلات معیشتی و امنیتی مناطق محروم سرمایه‌گذاری کند.  

متأسفانه اینگونه تبلیغات پرحجم و هزینه‌بر، اگرچه نشان از احترام دارد، اما در عرصه عملی باید در خدمت حل مشکلات واقعی مردم قرار گیرد. همکاری رسانه‌ها و مسئولان می‌تواند در جهت تغییر این رویکرد و تمرکز بر اقدامات موثر و کم‌هزینه‌تر برای بهبود وضیعت استان باشد، تا شاهد پیشرفت واقعی و کاهش مشکلات مردم محروم استان باشیم.





خبرنگار:
امیر امیرپور

ارسال نظر

نام خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر با موفقیت ارسال شد.

نظرات

  • رضا IR 1404/03/12
    0
    کلا ۴ تا بنر بود ،اتفاقا خیلی پر کاربرد و عقلانی بود وقتی یک مدیر عامل شرکتی یا سازمانی یا .... به شهر ما تشریف میاره اتفاقا باید همه مردم در جریان باشند که گره گشای مردم باشه،بنظر من با این روش خبر زدن به جایی نخواهید رسید (یاسوج ۴۹)
x